Foder & flytt

Ojdå, nu har jag glömt bort det här med bloggen igen! Fast det händer inte så mycket ändå. Jag har börjat jobba igen, så tiden jag har över är ganska knapp. Träning har det inte blivit så mycket av heller, men när vi väl tränar, jäklar vilken fartdåre till hund det är jag äger! Hon blir ju halvt tokig ;)

Förresten! Jag bytte ju mat till tjejerna, och vilket toppenbeslut jag tog då! Dooley´s som alltid har varit kinkig med maten har inte en enda gång med den här maten inte velat äta. Hon är på riktigt glad när hon ska få mat och tömmer hela skålen. Varje gång. Dessutom ligger hennes dagsranson på detta fodret heller inte så högt, så även om hon inte skulle vilja så behöver hon inte äta någon stor mängd för att få i sig vad hon ska.

Och kanske den största nyheten då. Vi ska flytta till Halmstad! Jag och donnan. Jag ska börja plugga och hon ska väl mest njuta av livet ;)

Föregående inlägg
Nästa inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar