Cattledog?

Jag och Dooley´s hade ett samtal imorse där jag försökte få fram vilken vår nästa ras ska bli.
När jag nämnde Jaktgolden så kollade hon på mig som om jag var dum i huvudet och resterande raser kollade hon bara bort och totalignorerade mig.
Tills jag däremot kom fram till Cattledog, då kom hennes intresse fram! Och hon försökte också knökla sig längre upp i knät. Jag vill nu tro att det berodde på att hon vill ha en Cattledog och inte på det faktum att hon höll på att kasa ner eller att det var ett svar i stil med: ”Vi klarar oss själva matte! Du och jag! Inget jävla odjur.”

När jag nämnde Jaktgolden igen så återgick hon till ”Är du dum i huvudet?”-blicken. Och sen körde hon samma på Cattledogen.

Hur ska vi tolka det här? ;)

Har man den här så behöver man ju inget annat

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar