Flippet

Min kärlek till den här staden tycks då inte ta slut. Det är så ruskigt fin natur med helt fantastiska promenadvägar överallt här, nu har jag lyckats hitta en skog med massa mysiga stigar där flippet kan få springa lös enbart fem minuter hemifrån. Den också precis vid vattnet och Dooley´s har blivit helt tokig i vatten! Hon vill ner och bada heeela tiden!

I Söndags var jag med André och Sandra och lille Zeus till en skog vid någon sjö i närheten och herregud i mitt hav vad vackert det var!! Helt otroligt, jag gick runt i två timmar och var helt tagen. Dooley´s var också tagen men på en helt annan nivå ;). Hon flängde runt som en dåre konstant, hela tiden. André och Sandra fotade en hel del och jag har fått lite bilder från Sandra på de två små vovvarna som jag tänkte lägga ut.

Här är de i full färd!

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Åh, vilka fina bilder! :)

    Svara
  2. haha vad söt…

    Svara

Lämna en kommentar